Ahoj, už se to načítá…

Sdílejte

Facebook

Instagram

Nahoru

Proč jsme dlouho nepsali?

15. 4. 2020

Dlouho jsme nic nenapsali, nebyl čas. Pracovali jsme na spoustě skvělých projektů. Co to bylo za projekty, co nám pomohlo, na čem pracujeme teď a co plánujeme do budoucna?

Co se zatím stalo nebo se právě děje

  • Vyhráli jsme soutěž o nový vizuální styl Prahy 3.
  • Vytvořili jsme vizuální identitu dalším skvělým značkám jako ZE MĚ nebo třeba Simon says.
  • Zúčastnili se uzavřené soutěže o vizuální styl města Kadaň. Zakázku jsme nedostali, ale projekt ukážeme již brzy na webu.
  • Za webdesign a UX vylepšujeme e-shop našim dlouhodobým klientům Kateřině a Zbyňkovi z Aroma ateliér.(Brzy spustíme).
  • A tvoříme e-shop a vizuální identitu našemu druhému projektu „Řekni, kde ty kytky jsou“. (Brzy to spustíme. Zatím vše najdete na Instagramu).

Něco k našim inovacím ve studiu

Stále se zlepšujeme a inovujeme

  • Pracujeme na naší vlastní firemní identitě a změně jména. Po tý mediální plejádě tří čárek a našich obličejů v Blesku,  Sputniku i DVTV se to možná zdá jako nelogický tah, ale chce to něco svěžího a odlehčenýho. A taky je studio naše s Barčou, tak ať to není jak „Me, myself and I studio“. Určitě z toho líp poznáte jací jsme a jak pracujeme.

me

  • Posouváme naše procesy k efektivnějšímu vedení projektů. Inspiroval nás systém 6+1 týden od agentury Pábení. Šest týdnů práce na zakázkách. Týden plánování dalšího cyklu a hlavně prostor pro vlastní rozvoj, experimenty, účení.
  • Zlepšujeme procesy Human Centered Design. Do každého procesu se snažíme stále více zapojit poznávání reálných uživatelů a testování. Výsledkem jsou služby a produkty, které mají užitečný design a přidanou hodnotu pro vaše zákazníky.
  • Připravujeme online prostředí pro manuál vizuální identity, abyste měli vše, co se týká vaší identity na jedno kliknutí pořád po ruce a online.
  • Vylepšujeme knowhow digitálních produktů, chceme do nich dostat více 3D a interakcí, abychom podpořili zážitek z vaší značky.

 

Teď ta dávka inspirace…

Systematické barvy pro webdesign

Velmi zajímavý článek o barvách a jejich systematickém tvoření pro webdesign.

Velká dávka UI knowhow

Projekt od Adam Wathana a Steva Schogera ve skvělém e-booku. Viditelně zlepší použitelnost vašeho webu.

Newsletter Ondřeje Ilinčeva

Nejen UX tipy a rady pro váš byznys. Doporučujeme se přihlásit se k jeho newsletteru.

Knihy, které nás zaujali

  1. Zdeněk Rossmann (1905—1984), významný představitel české modernistické architektury, scénografie, výstavnictví a grafického designu.
  2. Pavel Noga, Kniha o historii grafického designu
  3. Richard Rutter — Webová typografie — Jedna z klasik typografie pro web
  4. Jana Průšová — Vznik a vývoj písma

Stále se učíme

Robustní články a detailní studie o UX od Nielsen Norman Group

Články o designu

Mají krásný web

UX monday přednáška

Jak umělá inteligence a sociální sítě zesilují iracionální chování lidí

Kdo miluje papírnictví a magazíny

https://www.counter-print.co.uk

Přístupnost na webu — podcast

Norma WCAG a loňský zákon o přístupnosti

Progresivní webová aplikace

Co to je a proč je to super?

Koupili jsme si odšťavňovač

Čerpáme energii na šťávě z pomerančů a i na něco méně chutnějších, ale zase super zdravých kombinacích, jako je řepa, okurka a mrkev.

A v neposlední řadě jedno velké poznání — Jakub, žijící celý život v přesvědčení, že existuje mašina jménem odšťamňovač, zjistil, že nic takovýho neexistuje (potom, co tohle klíčový slovo zadal do Google a strašně se divil, že žádný odšťamňovače nikde nemají :D).

 

Přístě se podíváme na to jak jsme vytvářeli vizuální styl pro Prahu 3 a jak je důležité mít jednotný design vaší značky.

Jakub Vaněk a Barbora Micajová

Přejete si posílat naše články do e-mailu?

Stačí nám tu nechat váš e-mail.

To asi nebude váš e-mail

Vše v pořádku

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o ochraně osobních údajú naleznete zde — více informací.