DO:PUSY

Brand identity

Pro společnost DO:PUSY, která dělá úžasné přírodní nanuky jen z ovoce a zeleniny, jsme navrhli kompletní identitu. Od začátku jsme si pohrávali s myšlenkou zmrazení — zachycení toho nejlepšího z přírody a‌ přenesení k zákazníkovi. A právě od tohoto jevu se odvíjela celá tvorba.

Logotyp se nechává inspirovat námrazou na skle, do níž je vepsán nápis DO:PUSY. Dlouho jsme hledali cestu, jakou formou odlišit jednotlivé příchutě. Nakonec jsme se přiklonili ke skvělým ilustracím, které vytvořila úžasná Terka Kovandová. Podtrhují čistotu produktu a je z nich cítit i jakási dětskost, která skvěle osloví mladší publikum, ale zaujme i dospělé ve světě až přehnaně dokonalých 3D obrázků. Obal opět navazuje na odkaz mrazu a za použití matné mléčné poloprůhledné BOPP fólie vytváří kýžený efekt.

Ve spolupráci s umělcem Patrikem Proškem a Jakubem Bechyněm z firmy Exponut jsme vytvořili i krásné zmrzlinářské vozíky, které můžete potkávat v pražských parcích.